“Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай” хууль, “Иргэдийн өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэхтэй холбогдсон зарим арга хэмжээний тухай “ Засгийн газрын 2005 оны 67 дугаар тогтоолын хүрээнд Зам, тээврийн хөгжлийн яам болон холбогдох албан тушаалтанд 2021 оны гуравдугаар улирлын байдлаар иргэдээс ирүүлсэн өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн мэдээг нэгтгэн танилцуулж байна.
Зам, тээврийн хөгжлийн яам болон харьяа Иргэний Нисэхийн ерөнхий газарт хандаж иргэдээс ирүүлсэн өргөдөл, гомдлыг агуулгаар нь авч үзвэл: байгууллагын үйл ажиллагаа, хөдөлмөрийн харилцаатай холбоотой ажилд орох, тэтгэмж, тусламж, эмчилгээний зардал, орон сууцны дэмжлэг, тийзний хөнгөлөлт хүссэн зэрэг өргөдөл дийлэнх хувийг эзэлж байна.
- Зам, тээврийн хөгжлийн яамны албан ёсны цахим сайтын онлайн туслах /dashboard/ програмын хөгжүүлэлт;
- Зам, тээврийн хөгжлийн яамны албан ёсны цахимын хуудсын онлайн туслах /chatbot/ програмын хөгжүүлэлт;
- CallPrо ХХК-тай хамтран 8 ширхэг тусгай утсыг газар бүрт суурилуулан иргэдээс санал, хүсэлт, асуулт, хүлээн авч ажлын бус цагаар залгасан тохиолдолд ажлын цагаар эргэн холбогдож хүссэн мэдээллийг өгч байна.
Зам, тээврийн хөгжлийн яам болон харьяа Иргэний Нисэхийн ерөнхий газарт ирүүлсэн өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн байдлыг хавсаргасан хүснэгтээр харуулж байна.
ЗАМ, ТЭЭВРИЙН ХӨГЖЛИЙН ЯАМ
2021 оны гуравдугаар улирлын өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн мэдээ | |
Зам, тээврийн яам Facebook |