“Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай” Монгол улсын хууль, Засгийн газрын 2005 оны “Иргэдийн өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэхтэй холбогдсон зарим арга хэмжээний тухай” 67 дугаар тогтоолыг тус тус баримтлан 2015 оны жилийн эцсийн байдлаар тус яаманд ирүүлсэн өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн тайланг гаргав.
Нэг. Засгийн газрын иргэдээ шууд сонсох, санал хүсэлт хүлээн авах чиг үүрэг бүхий 11-11 төвөөр дамжуулан Зам, тээврийн яаманд 2015 оны 01 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс 2015 оны 12 сарын 28 хүртэлх хугацаанд 1657 хандалт бүртгэгджээ.
2015 онд иргэдээс ирүүлсэн дээрх хандалтуудын хариуг 95,2 хувь өгсөн бөгөөд санал хүсэлтийг ангилж үзвэл:
№ |
Төрөл |
Тоо |
1 |
Санал хүсэлт |
1212 |
2 |
Гомдол |
266 |
3 |
Шүүмжлэл |
170 |
4 |
Талархал |
7 |
5 |
Өргөдөл |
2 |
|
Нийт |
1657 |
Хоёр. Зам, тээврийн яаманд 2015 оны жилийн эцсийн байдлаар иргэдээс нийт 443 өргөдөл, хүсэлт ирснээс шийдвэрлэж хариу өгсөн 401, шийдвэрлэхээр судлан хяналтад байгаа 20, хуулийн хугацаа нь болоогүй 21 өргөдөл байна.
2015 оны жилийн эцсийн байдлаар иргэдээс хандаж
ирүүлсэн өргөдөл, гомдол санал, хүсэлт
Д/д |
Яам, агентлагийн нэрс |
Нийт ирсэн өргөдөл, гомдол, санал хүсэлт |
Бичгээр |
11-11 төвөөр |
Цахим хэлбэрээр |
Бусад хэлбэрээр |
1 |
Зам, тээврийн яам |
2100 |
443 |
1657 |
- |
- |
2 |
Иргэний нисэхийн ерөнхий газар |
798 |
798 |
- |
- |
- |
|
Нийт |
2898 |
1241 |
1657 |
|
|
Д/д |
Яам, агентлагийн нэрс |
Ирсэн өргөдөл, гомдлын тоо |
Шийдвэрлэж хариу өгсөн |
Бусад байгууллагад шилжүүлсэн |
Хугацаа болоогүй |
Шийдвэрлэлт |
1 |
Зам, тээврийн яам |
2100 |
1993 |
33 |
112 |
94,90 % |
2 |
Иргэний нисэхийн ерөнхий газар |
798 |
712 |
- |
86 |
89,20 % |
|
Нийт |
2898 |
2705 |
33 |
198 |
93,34 % |
|
|
|
|
|
|
|
Зам, тээврийн яамны 2015 оны жилийн эцсийн байдлаар иргэдээс ирүүлсэн
өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн байдал
2015 оны жилийн эцсийн байдлаар ирүүлсэн өргөдөл гомдолд
зонхилж тавьсан асуудал
Д/д |
Яам, агентлагийн нэрс |
Агуулга |
1 |
Зам, тээврийн яам |
Нийт 443 өргөдлийн 13,09 % санал хүсэлт, 86.45 % нь өргөдөл, 0.22 % нь гомдол, 0,22 % нь мэдээлэл байна - Ажилд орох, гарах, чөлөө хүссэн - 189 - Үйл ажиллагаатай холбоотой – 67 - Сургууль, эмчилгээний зардал тэтгэмж хүссэн –39 - бусад - 130 11-11 төвөөс ирүүлсэн 1657 өргөдлийн 10.25 % нь шүүмжлэл, 17.17% нь гомдол, 73.38% нь санал хүсэлт байна.
-Шийдвэрлэхэд хүндрэлтэй байгаа асуудал байхгүй байна. |
2 |
Иргэний нисэхийн ерөнхий газар |
Нийт 798 өргөдлийн 18,3 % хүсэлт, 81,6% нь өргөдөл, гомдол, 0,00 % шүүмжлэл байна. - Ажилд орох, гарах, чөлөө хүссэн - 117 - Орон сууцны үнийн дэмжлэг хүссэн- 72 - Үйл ажиллагаатай холбоотой - 158 - Сургууль, эмчилгээний зардал тэтгэмж хүссэн - 40 -Бусад-334 |
|
Нийт |
Нийт 2898 өргөдлөөс 1. Өргөдөл 1071 /36.95 %/
2. Санал хүсэлт 1382 /47.68 %/ 4.Шүүмжлэл 170 /5,86 %/
5. Талархал,мэдээлэл 8 /0,2%/ 1. Үйл ажиллагаатай холбоотой (Авто тээвэр, авто зам, төмөр зам, нисэх) 1890 /65,21%/ 2. Сургууль, эмчилгээний зардал тэтгэмж хүссэн 107 /3,69%/ 3. Ажилд орох, гарах, чөлөө хүссэн - 338 /11,66% / 4. Орон сууцны үнийн дэмжлэг хүссэн - 72 /0,24%/ 5. Бусад 491 /16,94%/
-шийдвэрлэхэд хүндрэлтэй байгаа асуудал байхгүй байна.
|
Гурав. Санал, дүгнэлт
Зам, тээврийн яамны удирдлагаас иргэдийг хүлээн авч уулзах цагийн хуваарийн дагуу 2015 оны байдлаар Сайд 348, Дэд сайд 109, Төрийн нарийн бичгийн дарга 257 иргэнийг тус тус хүлээн авч уулзсан байна.
Зам, тээврийн яаманд 2015 онд иргэдээс ирүүлсэн 1657 өргөдөл, санал, гомдлыг хуульд заасан хугацаанд шийдвэрлэн 1592 хандалтад хариуг нь хүргүүлж ажилласан байна. Засгийн газрын 11-11 төвөөр дамжуулан ирсэн хандалтын шийдвэрлэлт 95,7 хувь, тус яаманд нийт 443 өргөдөл гомдол ирснээс 401 өргөдөлд хариу өгч, шийдвэрлэлт 90,51 хувийн биелэлттэй байна.
Бусад төрийн байгууллагаас уламжлан ирсэн өргөдөл, гомдол байхгүй байна.
ЗАМ, ТЭЭВРИЙН ЯАМАНД ИРГЭДЭЭС ИРҮҮЛСЭН ӨРГӨДӨЛ, ГОМДЛЫН 2015 ОНЫ ЖИЛИЙН ЭЦСИЙН ШИЙДВЭРЛЭЛТИЙН ТАЙЛАН | |
Зам, тээврийн яам Facebook |