“Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэх тухай” Монгол улсын хууль, Засгийн газрын 2005 оны “Иргэдийн өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэхтэй холбогдсон зарим арга хэмжээний тухай” 67 дугаар тогтоолыг тус тус баримтлан 2016 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар тус яаманд ирүүлсэн өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн тайланг гаргав.
Нэг. Засгийн газрын иргэдээ шууд сонсох, санал хүсэлт хүлээн авах чиг үүрэг бүхий 11-11 төвөөр дамжуулан Зам, тээврийн яаманд 2016 оны 01 дүгээр сарын 1-ний өдрөөс 2016 оны 03 дугаар сарын 31-ийг хүртэлх хугацаанд 80 хандалт бүртгэгджээ.
2016 онд иргэдээс ирүүлсэн дээрх хандалтуудын 48 хаагдсан, 32 нь судлагдаж байгаа ангилалтай байна. Хариуг 60 хувь өгсөн бөгөөд санал хүсэлтийг ангилж үзвэл:
№ |
Төрөл |
Тоо |
1 |
Санал хүсэлт |
48 |
2 |
Гомдол |
28 |
3 |
Шүүмжлэл |
4 |
4 |
Талархал |
0 |
5 |
Өргөдөл |
0 |
|
Нийт |
80 |
Хоёр. Зам, тээврийн яаманд 2016 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар иргэдээс нийт 124 өргөдөл, хүсэлт ирснээс шийдвэрлэж хариу өгсөн 90, шийдвэрлэхээр судлан хяналтад байгаа 23, хуулийн хугацаа нь болоогүй 11 өргөдөл байна.
2016 оны жилийн эцсийн байдлаар иргэдээс хандаж
ирүүлсэн өргөдөл, гомдол санал, хүсэлт
Д/д |
Яам, агентлагийн нэрс |
Нийт ирсэн өргөдөл, гомдол, санал хүсэлт |
Бичгээр |
11-11 төвөөр |
Цахим хэлбэрээр |
Бусад хэлбэрээр |
1 |
Зам, тээврийн яам |
204 |
124 |
80 |
- |
- |
2 |
Иргэний нисэхийн ерөнхий газар |
203 |
203 |
- |
- |
- |
|
Нийт |
407 |
327 |
80 |
|
|
Зам, тээврийн яамны 2016 оны 1-р улирлын байдлаар иргэдээс ирүүлсэн
өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн байдал
Д/д |
Яам, агентлагийн нэрс |
Ирсэн өргөдөл, гомдлын тоо |
Шийдвэрлэж хариу өгсөн |
Бусад байгууллагад шилжүүлсэн |
Хугацаа болоогүй |
Шийдвэрлэлт |
1 |
Зам, тээврийн яам |
204 |
136 |
- |
68 |
66,6- % |
2 |
Иргэний нисэхийн ерөнхий газар |
203 |
137 |
- |
66 |
67,2- % |
|
Нийт |
407 |
273 |
- |
134 |
66,9- % |
|
|
|
|
|
|
|
2016 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар ирүүлсэн өргөдөл гомдолд
зонхилж тавьсан асуудал
Д/д |
Яам, агентлагийн нэрс |
Агуулга |
1 |
Зам, тээврийн яам |
Нийт 124 өргөдлийн 56,4 % санал хүсэлт, 43,4% нь өргөдөл, 0,024 % гомдол, 0 % нь мэдээлэл, - Ажилд орох, гарах, чөлөө хүссэн – 26 - Үйл ажиллагаатай холбоотой – 70 - Сургууль, эмчилгээний зардал тэтгэмж хүссэн –10 - Орон сууцны дэмжлэг хүссэн - 4 - бусад - 14 11-11 төвөөс ирүүлсэн 80 өргөдлийн 5 % нь шүүмжлэл, 35% нь гомдол, 60 % нь санал хүсэлт байна.
-Шийдвэрлэхэд хүндрэлтэй байгаа асуудал байхгүй байна. |
2 |
Иргэний нисэхийн ерөнхий газар |
Нийт өргөдлийн 60,6 % хүсэлт, 39,4% нь өргөдөл, гомдол шүүмжлэл байхгүй - Ажилд орох, гарах, чөлөө хүссэн - 50 - Орон сууцны үнийн дэмжлэг хүссэн- 17 - Үйл ажиллагаатай холбоотой - 43 - Сургууль, эмчилгээний зардал тэтгэмж хүссэн - 13 -Бусад-80 |
|
Нийт |
Нийт 407 өргөдлөөс 1. Өргөдөл 204 /50,1 %/
2. Санал-хүсэлт - 171 /42,0 %/ 4.Шүүмжлэл 4 /0,01 %/
5. Талархал,мэдээлэл тус бүр 0 1. Үйл ажиллагаатай холбоотой (Авто тээвэр, авто зам, төмөр зөм, нисэх) 113 /27,7%/ 2. Сургууль, эмчилгээний зардал тэтгэмж хүссэн 23 /0,06%/ 3. Ажилд орох, гарах, чөлөө хүссэн - 76 /18,6 % / 4. Орон сууцны үнийн дэмжлэг хүссэн - 21 /0,05%/ 5. Бусад 174 /42,8%/
-шийдвэрлэхэд хүндрэлтэй байгаа асуудал байхгүй байна.
|
Зам, тээврийн яамны удирдлагаас иргэдийг хүлээн авч уулзах цагийн хуваарийн дагуу Сайд 26 , Төрийн нарийн бичгийн дарга 42 иргэнтэй уулзсан байна.
Зам, тээврийн яаманд 2016 оны 1 дүгээр улирлын иргэдээс ирүүлсэн 327 өргөдөл, санал, гомдлыг хуульд заасан хугацаанд шийдвэрлэн 226-д нь хариуг хүргүүлж ажилласан байна. Засгийн газрын 11-11 төвөөр дамжуулан ирсэн хандалтын шийдвэрлэлт 60 хувь, тус яаманд ирүүлсэн өргөдөл гомдлын шийдвэрлэлт 66,9 хувийн биелэлттэй байна.
Бусад төрийн байгууллагаас уламжлан ирсэн өргөдөл, гомдол байхгүй байна.
ЗАМ, ТЭЭВРИЙН ЯАМАНД ИРГЭДЭЭС ИРҮҮЛСЭН ӨРГӨДӨЛ, ГОМДЛЫН 2016 ОНЫ 1 ДҮГЭЭР УЛИРЛЫН ШИЙДВЭРЛЭЛТИЙН ТАНИЛЦУУЛГА | |
Зам, тээврийн яам Facebook |